Online recenze jsou pro firmu důležité z mnoha důvodů

Lidé se dnes automaticky naučili fungovat na základě hodnocení firem. Ve chvíli, kdy si kupují telefon, nejdříve prochází reference a zjišťují, jestli je daný telefon skutečně tak dobrý, jak se domnívají. Podobně je tomu i ve chvílích, kdy potřebují vyrobit masivní nábytek na míru a kdy hledají schopného a šikovného truhláře. Nechtějí platit stovky tisíc korun někomu, kdo nenaplní jejich představy, proto raději stráví hodiny na internetu pročítáním referencí, aby se nespálili.

Online reference, hodnocení firem nebo jinak řečeno také firemní zkušenosti dokážou člověku představit firmu tak, jak se ona sama nedokáže nebo nechce prezentovat. Recenze dodávají člověku jakýsi prvotní obrázek o firmě či o tom, jak by jejich společná spolupráce mohla vypadat.

Recenze dělají firmu viditelnější

Nejen, že recenze rozhodují o důvěryhodnosti společnosti, ale také dělají firmu viditelnější. Jen málokterá firma si uvědomuje, že čím víc referencí bude mít, tím líp ji bude internetový vyhledávač vyhodnocovat. Například Google zohledňuje reference až z deseti procent, tudíž reference mají velký vliv na to, na jaké pozici webová stránka vyjede ve výsledcích vyhledávání.

Recenze mají vliv na objem prodejů

Jak z textu vyplývá, lidé se dnes na základě hodnocení firem rozhodují. Lze tedy říct, že právě online reference mají přímý vliv na objem prodejů čili na výšku zisků společnosti. Snažte se získat co nejlepší ohodnocení, protože každý plusový bod znamená zvýšení prodejů o skoro deset procent. To ostatně prokázaly nejedny zajímavé studie zajímající se právě o tuto tématiku.

Hodnocení firem buduje online image

Každé firmě se vyplatí, pokud bude apelovat na spokojené zákazníky s tím, aby jí udělili referenci. Čím lepší hodnocení firma mít bude, tím důvěryhodnější se bude zdát. Lidé se svěřují do rukou společnostem, které mají nejméně čtyři hvězdičky. Pokud je firma hodnocená hůře, už váhají nad tím, jestli ji osloví či nikoli.

Přidat komentář